Barion Pixel

Vásárlás információk

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) – elválaszthatatlan, szerves része az Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (Általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban GDPR) és a magyar jogrend részeként létező ún. „Infotörvény” rendelkezéseinek és elvárásainak mindenben eleget tevő Adatvédelmi Nyilatkozat. A jelen Általános Szerződési Feltételek Gyarmati Dávid EV. (a továbbiakban: Szolgáltató/AMC) által kiadott www.gbcar.hu web oldal és alkalmazás (a továbbiakban: Alkalmazás) által elérhető információs társadalommal összefüggő szolgáltatások (a továbbiakban Szolgáltatás) nyújtására és a Szolgáltatások igénybevételére, valamint a Szolgáltatás igénybe vevőjeére (a továbbiakban Felhasználó) vonatkozó jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.

1. A Szolgáltató adatai

Gyarmati Dávid EV. – Glanz Borther’s Team
A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége, a szolgáltatást igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt
elektronikus levelezési címe: gbcar@gbcar.hu

Adószáma: 59687065233
Telefonszáma: (+36) 30 654-7243
A szerződés nyelve: magyar

2. Adatvédelem nyilatkozat

Szervereink által rögzített információk:
Szervereink az applikációba történő belépéskor automatikusan olyan személyes adatokat regisztrálnak, mint a Felhasználók neve és IP-címe. Ezeket az információkat kizárólag összesített és feldolgozott (aggregált) formában hasznosítjuk, szolgáltatásaink esetleges hibáinak kijavítása, minőségük javítása érdekében, valamint statisztikai célokra.

Spamming, elektronikus reklám levelek:
A Felhasználók egyedi elérésére alkalmas adatokat (például e-mail címeket) kizárólag a Felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra vesszük igénybe, azokat a Felhasználó előzetes írásbeli engedélye nélkül az üzemeltetőn kívül harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk át. Az üzemeltető fenntartja annak jogát, hogy tájékoztató anyagokat küldjön azon Felhasználóknak, akik az ilyen információk küldéséhez hozzájárultak. Az ilyen jellegű elektronikus levelek addig továbbíthatók, ameddig a Felhasználó kifejezetten nem tiltakozik ellenük, megtiltva további anyagok küldését.

A Felhasználók fizikai elérésére alkalmas adatok:
A Felhasználók fizikai elérésére alkalmas adatokat kizárólag akkor gyűjtünk, ha az adott szolgáltatás jellege ezt nélkülözhetetlenné teszi (például előfizetés, nyereményjáték). Ezt a Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi.

A személyes adatokat felhasználási céljuk megszűnése esetén, vagy a Felhasználó kérésére az üzemeltető automatikusan és visszaállíthatatlan módon megsemmisíti.

A Felhasználók személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési tájékoztató rendelkezik. Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy az „Általános Szerződési Feltételek” menüpont alatt található „Adatvédelmi Tájékoztató” vonatkozó rendelkezéseit is megismerte. és az abban foglaltakat elfogadja.

3. Fogalom-meghatározások

Amennyiben a jelen ÁSZF eltérően nem rendelkezik, a jelen ÁSZF-ben használt alábbi nagy kezdőbetűs kifejezéseknek az alábbi jelentésük van:

„Adatkezelési tájékoztató”

az Adatvédelmi tájékoztató az Alkalmazást használó Felhasználók által megadott személyes adatokkal kapcsolatos Szolgáltató általi adatkezelési gyakorlatot tartalmazza, rendelkezései a jelen ÁSZF rendelkezéseivel együttesen alkalmazandóak;

„Adatvédelmi Törvény”

a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. törvényt jelenti;

„Alkalmazás”

a Szolgáltató által üzemeltetett www.gbcar.hu nevű web alkalmazás

„ÁSZF”

a jelen Általános Felhasználási Feltételeket jelenti;

„Felhasználó vagy Felhasználók”

(a) az a természetes személy, aki a Szolgáltatást igénybe veszi
(b) az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet (illetve a nevében eljáró természetes személy), aki a Szolgáltatást igénybe veszi (Felhasználó többes számban Felhasználók).

„Honlap”

az Üzemeltető által üzemeltetett spektrumkviz.spektrumtv.hu Internetes Honlap, amelyen a Szolgáltatás egyes elemei elérhetőek;

„Honlap”

az Üzemeltető által üzemeltetett www.gbcar.hu Internetes Honlap, amelyen a Szolgáltatás egyes elemei elérhetőek;

„Polgári Törvénykönyv”

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;

„Szerzői Jogi Törvény”

a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény;

„Szolgáltatás”

a Szolgáltató által a Honlapon illetve az Alkalmazáson keresztül nyújtott szolgáltatások

4. Az ÁSZF hatálya, a Szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya az Alkalmazás igénybevételével létrejövő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a www.gbcar.hu honlapról.

A jelen ÁSZF alapján létrejött Szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szerződés nyelve a magyar, magatartási kódexre nem utal. A jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat a Szolgáltató külön nem iktatja, és azok utóbb nem hozzáférhetőek.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyv és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban Eker.tv.) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

A jelen ÁSZF 2019. október 1. napjától hatályos és visszavonásig, illetve a módosítások hatályba lépéséig maradnak hatályban.

A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. A Szolgáltatást újonnan igénybe vevő Felhasználók részére a módosított ÁSZF a közlésének napján hatályossá válik. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.

A Felhasználó a regisztrációt követően, az Alkalmazásba történő belépés véglegesítését megelőzően megismeri a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat, amely rendelkezéseket azok elfogadásával magára nézve kötelezőnek ismer el. Az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával a Felhasználó kifejezetten hozzájárul személyes adatai Adatkezelési nyilatkozat szerinti kezeléséhez.

A jelen ÁSZF alapján létrejövő Szerződés az Alkalmazás letöltését, valamint a jelen ÁSZF elfogadását követően jön létre. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a fenti feltételeket, úgy nem jogosult az Alkalmazás használatára, tartalmának megtekintésére. A kiskorú Felhasználók tevékenységéért törvényes képviselőjük teljes felelősséget vállal.

5. Az Alkalmazás használatával kapcsolatos felelősség és korlátozások

Az Alkalmazást minden Felhasználó kizárólag a saját kockázatára és felelősségére használhatja.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét minden olyan kárért, amely abból ered, hogy – a jelen ÁSZF vagy jogszabály rendelkezéseinek Felhasználók általi megszegése miatt – a Szolgáltató a Szolgáltatást vagy annak egyes funkcióit felfüggeszti.

6. A Szolgáltatás tárgya

Informáló és szórakoztató kvíz rendszer működtetése, melyben Szolgáltató három nehézségi szintre csoportosított tudásalapú kérdéseket tesz fel. A kérdésekre Felhasználó a négy megadott válaszból választja ki a szerinte helyes választ.

7. A Szolgáltatás igénybevétele

A Szolgáltatás a Honlapon keresztül, valamint majd az Alkalmazás letöltését követően vehető igénybe iOS és Android operációs rendszerrel rendelkező mobilkészülékeken a 8. pontban részletezettek szerint. A Szolgáltatás igénybevételéhez internet kapcsolat szükséges. A Felhasználó mindenkor saját maga köteles gondoskodni arról, hogy a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges technikai és egyéb feltételek rendelkezésre álljanak.

8. Az Alkalmazás használata; Felhasználói Profil létrehozása

A Felhasználóknak az Alkalmazás használata érdekében az általuk használt operációs rendszertől függően le kell tölteniük az Alkalmazást az App Store-ból (iOS) vagy a Play Áruház-ból (Android). Az alkalmazás használata regisztrációhoz kötött, így a letöltést követően a Felhasználóknak regisztrálniuk kell Google, Facebook fiókjukkal vagy e-mail címükkel.

9. Értesítések kezelése

A Szolgáltató a Szolgáltatás optimális használata érdekében a Felhasználók részére rendszerüzenet formájában értesítéseket küldhet. Az Szolgáltató jogosult az Alkalmazás használatával kapcsolatban szolgálati közleményeket, adminisztrációs üzeneteket és más információkat küldeni a Felhasználók részére. A Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató ilyen üzeneteket küldjön a részére.

10. Adatvédelem

A Felhasználók személyes adatainak kezeléséről az “Adatkezelési tájékoztató” rendelkezik.

11. A Szolgáltatás használatával kapcsolatos tilalmak és korlátozások

A Felhasználónak tilos bármilyen olyan eszközt, rendszert vagy megoldást használnia, amely a Szolgáltatás működésére negatív hatással lehet, annak célját sérti, vagy egyébként veszélyezteti a Szolgáltatás rendeltetésszerű működtetését.

12. Szerzői jogi védelem

Minden jog fenntartva. Felhasználó elfogadja és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás igénybevétele nem biztosít jogot és nem ad engedélyt arra, hogy Felhasználó bármely nevet, logót, képet, védjegyet felhasználja.

A Szolgáltatás keretében az Alkalmazáson, valamint a Honlapon elérhető tartalom szerzői jogi védelem alatt áll. A Honlaphoz, a Szolgáltatáshoz, valamint az Alkalmazáshoz, mint a szoftverhez kapcsolódó szerzői jogok tulajdonosa és jogosultja a Szolgáltató. A szerzői jogok összessége és az adatbázis előállítójának védelmét szolgáló jogok a Szolgáltatót illetik meg, és a Szolgáltatás rendeltetésszerű használatával velejáró olvasáson, képernyőn történő megjelenítésen és az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen, továbbá a személyes, nem-kereskedelmi célból történő lementésen és kinyomtatáson túl, semmilyen egyéb formában nem használható fel vagy hasznosítható a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül.

Az Alkalmazás használatával a Felhasználó nem szerez az Alkalmazásra vagy az általa elérhető tartalomra vonatkozóan semmiféle szellemi tulajdonjogot. Egyik Felhasználó sem jogosult az Alkalmazásból származó tartalom felhasználására, kivéve, ha arra engedélyt kapott a Szolgáltatótól, illetve ha a törvény azt más módon lehetővé teszi. A jelen felhasználási feltételek nem biztosítanak jogot az Alkalmazásban használt jelzések, logók, márkajelzések vagy emblémák használatára.

13. Felelősség

Áruk szállítási és csomagolási díjai:

  • A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás megbízhatóságáért, hibamentes működéséért, az adott célra való alkalmasságáért és az ezek hiányából eredő közvetlen vagy közvetett károkért vagy egyéb jogkövetkezményekért semmilyen felelősséget nem vállal. A Szolgáltató nem felel továbbá a rajta kívül álló okkal (például az Internetes hálózatban keletkezett technikai meghibásodással vagy kimaradással) összefüggésben keletkezett hibákért és ezek következményeiért.
  • A Szolgáltató a legnagyobb gondosság ellenére sem vállal felelősséget az Applikáció tartalmának helyességéért és teljességéért.
  • Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá arra, hogy (a) a Szolgáltatás megfelelő; (b) a Szolgáltatás folyamatos, biztonságos és hibamentes (c) a hibák kijavításra kerülnek, valamint, hogy (d) a Szolgáltatás vagy a szerver(ek) vírus és egyéb káros anyagoktól mentesek.
  • A Felhasználó tudomásul veszi, hogy harmadik személyek szolgáltatásain keresztül történő terjesztés szükségessé teheti, hogy a Felhasználó az Alkalmazás új frissítéseit szükségszerűen letöltse. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a frissítés minden esetben a Felhasználó érdekkörébe tartozik.
  • A Felhasználónak tudomása van arról, hogy az Interneten az adattovábbítás, illetve annak sebessége számos tényező függvénye. A Szolgáltató mindent megtesz a gyors adatcsere érdekében, de nem vállal garanciát az információ késéséért vagy esetleges elvesztéséért.
  • A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltatás használatáért, felhasználásáért – ideértve a Felhasználó magatartásával összefüggésben felmerült mindennemű vagyoni vagy nemvagyoni kárt és jogsérelmet, illetve egyéb következményt – kizárólag az adott Felhasználó tartozik felelősséggel.
  • Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatást saját felelősségére, a Szolgáltató általi garancia vállalása nélkül veszi igénybe, kizárólag Felhasználó felelős a Szolgáltatás igénybevétele során, az igénybe vételhez használt eszközben, annak adataiban esetlegesen keletkezett károkért.
  • Felhasználó elfogadja és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatásnak a Felhasználó általi igénybevételéből eredő valamennyi követelés, költség (beleértve az ügyvédi díjakat is), kárigény alól Szolgáltatót, valamint annak tagjait, vezető tisztségviselőit, alkalmazottait mentesíti, azokért teljeskörűen helytáll.
  • A Felhasználó jelen pontokban szabályozott felelőssége a Szerződés megszűnését követően is fennáll.
  • Az információs rendszerek biztonságát sértő magatartás által okozott, vagy azokkal összefüggésben keletkezett károkért kizárólag ezen magatartás megvalósítója felel. Erre tekintettel a Szolgáltató a felelősségét kizárja, minden olyan esetért, amely a Szolgáltatás használata közben keletkezik, ideértve a vírusok vagy egyéb károkozásra alkalmas szoftverek használatát, terjesztését, a Szolgáltató birtokában lévő személyes és egyéb adatokhoz való jogosulatlan hozzáférést, azok megsemmisítését, károsítását vagy nyilvánosságra hozatalát, valamint egyéb hacker tevékenységeket.

14. Az Alkalmazás és a Profil törlése

A Felhasználó a készülékén tárolt adatokat bármikor törölheti, ha eltávolítja az alkalmazást az operációs rendszeren keresztül. Amennyiben a Felhasználó aktiválta a felhőalapú megoldást a készülék szinkronizálásához (pl. Samsung Cloud vagy Apple iCloud), előfordulhat, hogy a felhőben tárolt adatok törléséhez törölnie kell a felhőben elmentett védelmet is-. A felhasználói fiókjának a szerveren tárolt adatai bármikor törölhetők gbcar@gbcar.hu emailen keresztül.

15. A Szerződés módosítása, megszűnése, megszüntetése

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy időről időre módosíthatja, kiegészítheti, ill. megváltoztathatja a ÁSZF-et. Amennyiben a változtatások megjelenését követően továbbra is igénybe veszi a szolgáltatást, az azt jelenti, hogy elfogadja a módosításokat, és egyetért azokkal.

A Szerződés a Felhasználó Profiljának – valamint az Alkalmazás igénybevétele esetén – az Alkalmazásnak a Felhasználó készülékéről való törlésével szűnik meg. A Szerződés megszűnik továbbá akkor is, ha a Felhasználó a Szolgáltatóhoz intézett egyoldalú nyilatkozatával a Szerződést megszünteti.

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy technikai vagy egyéb okokból a Szolgáltatást vagy annak egy részét korlátozza, felfüggessze vagy megszüntesse, amely esetben a Szerződés automatikusan megszűnik.

16. Alkalmazandó jog

Jelen szerződés vonatkozásában a magyar jogszabályi rendelkezések az irányadók. Jogvita esetén az illetékesség vonatkozásában a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései az irányadók.

Kézbesítés és szállítás

  • A munkanapokon beérkezett megrendelések 24 órán belül küldjük el raktárunkból.
  • A kézbesítés GLS futárszolgálattal történik.
  • A GLS  futárszolgálattal küldött küldeményeket általában két munkanapon belül kézbesítik. A pontos dátumot és időpontot azonban nem tudjuk garantálni (minden szállítást végző cégnek megvannak a saját szállítási feltételei).
  • Kivételes esetekben (különösen az ünnepek alatt vagy rossz idő esetén) lehetséges, hogy a szállítás 1-2 nappal tovább tart.
  • Az adott futárszolgálat futárja tájékoztatni fogja önt a szállítás pontos időpontjáról.

Áruk szállítási és csomagolási díjai:

  • 28 999 Ft felett történő vásárlás esetén a szállítás ingyenes
  • 28 999 Ft-ig terjedő vásárlások esetén a szállítási költség 1 900 Ft (GLS futárszolgálat)
  • Az előre utalással történő fizetés ingyenes.
  • A banki átutalással történő fizetés esetén a bank kezelési költséget számol fel.

Fizetési módok:

  • Helyben, bankkártyával – személyes átvétel esetén.
  • online átutalás – előre utalás estén a fizetési részleteket tartalmazó információkat és a számlát e-mailben küldjük meg.

Az áru munkanapokon a megrendelés napján (ha 12:00 óráig felvesszük azt) vagy a következő napon kerül kiküldésre, és a futár közvetlenül önnek fogja kézbesíteni azt a megadott címre, a küldemény feladásától számított 1-2 munkanapon belül.

1. Válassza ki a megrendelni kívánt terméket

Ajándékot keres szeretteinek? Egy feliratos vagy motívummal ellátott bögrét szeretne? Vagy inkább egy termosszal, étkészlettel lepne meg valakit? Válassza ki az adott kategóriát, és már csak azok közül a termékek közül kell válogatnia, amelyek érdeklik önt. A termékeket brendek, vagy árak szerint rendezve is megtalálhatja. Egyszerre több keresési kritériumot is megadhat, és csak azokat a termékeket fogja ajánlani a rendszer, amelyek megfelelnek a beállításoknak.

Az önt érdeklő edényeket vagy ajándéktárgyakat felveheti a kívánságlistára, és folytathatja a böngészést. A listához a későbbiekben bármikor visszatérhet, megnézheti az ott szereplő tételeket. Az érdektelenné vált termékeket leveheti a listáról, míg az önnek tetszőket berakhatja a kosárba.

2. Ellenőrizze a megrendelést

Ha már hozzáadta az összes kiválasztott terméket a kosárhoz, akkor ellenőrizze a megrendelést – nézze meg, hogy megvan-e minden, ami megtetszett önnek, vagy hogy a darabszám rendben van-e.

3. Küldje el a megrendelését

A megrendelést a „Megrendelés elküldése” gomb, vagy mobiltelefon esetén a kosár ikon választásával indíthatja el. Ez a funkció akkor aktív, ha kosara legalább egy terméket tartalmaz.

4. Válassza ki a fizetési módot

Kiválaszthatja, hogy a csomagot postán vagy futárral szeretné-e elküldeni. Megrendelését (kizárólag az üzletünkben.) személyesen is átveheti. Magyarországon belül a szállítási költség 28 999 Ft felett ingyenes, 28 999 Ft-ig a szállítás költsége 1 900 Ft.

A szállításról és a fizetésről az „Általános szerződési feltételek” részben olvashat.

A „Szállítási cím” részben a „Megjegyzés hozzáadása” bejelölésével megjegyzést vagy különleges kérést intézhet hozzánk.

5. Küldje el nekünk a megrendelést

A megrendelés elküldése után egy napon bellül e-mailt fog kapni, amivel megerősítjük a megrendelést, és a lehető leghamarabb megkezdődik a megrendelés feldolgozása.

Köszönjük a vásárlást 
insert_emoticon

 

Termékcsere

Az áru cseréjére az áru  átvételétől számítva 30 nap áll rendelkezésére.

Termékcsere érdekében az árut a vásárlási bizonylattal együtt POSTÁN az alábbi címre küldheti el:

Glanz Brother’s
2120 Dunakeszi,
Pallag u 13.

Kérjük csere igényét e-mailban és a csomaghoz mellékelve kisérőlevélben jelezze.A megadott címre küldött cseréket 10 munkanapon belül feldolgozzuk.

A küldemény átvételéről e-mailban tájékoztatjuk ügyfeleinket. (a küldemény nyomon követését a csomagkövetési szám alapján javasoljuk). A küldemény kézbesítésének elmulasztásáért nem vállalunk felelősséget. Valamint nem vállalunk felelősséget, ha nem tudjuk átvenni a küldeményt a tárolt szállítmányra vonatkozó értesítés hiánya miatt. Ha a küldeménye a postán van tárolva, kérjük mielőbb lépjen velünk kapcsolatba és küldje el nekünk e-mailben a visszaküldött csomag számát.

Az akciós termékek esetében az akció leteltét követően a vásárló elveszíti a kedvezményhez való jogát.

Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy azokat a termékeket, amelyek nem a rendeltetésnek megfelelően lettek használva, nem áll módunkban cserélni.

Ha az áru hibás, vagy valamilyen okból kifolyólag nem működik, és a garancia ideje még fenn áll, az áru cserére jogosult.

Termék visszaküldése

A visszaküldés a küldemény átvételétől számítva 14 napon belül lehetséges.

A terméket biztosított (értéknyilvánított) levélben POSTÁN keresztül a fenti címre, a számlaszám feltüntetésével küldje el. Ha a megrendelés banki előre utalással történt, úgy a visszafizetést  csak közvetlenül a fizető számlájára lehet visszaküldeni.

A visszaküldés esetén küldemény átvételéről nem tájékoztatjuk ügyfeleinket (javasoljuk a küldemény nyomon követését a csomagkövetési szám alapján).

megrendelés egy részének visszaküldése esetén a kedvezményt átszámoljuk azokra az árukra, amelyek a visszaküldés után a megrendelésben maradnak. Ugyanakkor, ha a visszaküldést követően az összeg 29 000 Ft alá csökken, a visszatérített összeget lecsökkentjük a kiszállítás összegével (a 28 999 Ft-ig terjedő megrendelések esetén a szállítási összeget 1 900 Ft-ban számoljuk fel).

A Tt. 102/2014. sz. a 10 § 4. bek szerint a fogyasztó felelős a termék értékének csökkenéséért, ami a termékkel való olyan kezelés következtében keletkezett, ami meghaladja a termék jellemzőinek és funkcionalitásának megállapításához szükséges bánásmód körét. A vásárlónak joga van az áru átvételét követően, a szerződéstől való elállási határidőn belül, a terméket kicsomagolni és a terméket hasonló módon kipróbálni, mint általában a hagyományos áruházakban történő vásárláskor, azaz letesztelni a terméket az áru alapvető tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához. Ha a termék elhasználódása meghaladja a termék szokásos kipróbálásának jegyeit, ill. kopás vagy sérülés jeleit mutatja, az eladó csökkentheti az ezekért a termékekért visszatérítendő összeget.

Csere és visszaküldés esetén használja a BOLT címét  (a küldeményeket postán küldje, vagy futárral):

 

Glanz Brother’s
2120 Dunakeszi,
Pallag u 13.

Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal: (+36) 30 654-7243 vagy gbcar@gbcar.hu

Reklamáció

A webáruházunkban vásárolt összes árura 6 hónap garanciát vállalunk. Ha a tőlünk vásárolt árun gyártási hibát észlel a jótállási idő alatt, akkor:

  •  a számla másolatával és a kitöltött kísérő dokumentummal együtt az árut a Magyar Postán keresztül, biztosított (értéknyilvánított) feladványként a következő címre küldje:
 
Glanz Brother’s
2120 Dunakeszi,
Pallag u 13.
  • esetleg ha reklamációra kerül a sor, vegye fel velünk a kapcsolatot, és az egyeztetett napon a csomagért futárt küldünk, aki felveszi öntől és kiszállítja hozzánk.
    A kiszállítás állapotát a Magyar Posta vagy a GLS  futárszolgálat weboldalán a csomagszámon keresztül követheti nyomon.
    A visszaküldésről abban az esetben küldünk e-mailt, ha elismerjük reklamációját és jogosult a postaköltség visszatérítésére.

  • Ha nincs lehetősége a kísérő dokumentumot kinyomtatni, írja le kézzel, olvashatóan.

    Hogyan csomagoljam be a terméket, amelyet el akarok küldeni önöknek?

    Az elküldendő porcelánt vagy kerámiát olyan masszívabb dobozba csomagolja, amely megvédi a szállítás során a töréstől. Kérjük, hogy a dobozon belül légpárnás bevonattal lással el a terméket, vagy stabilan párnázza, támassza ki.
    A szállítás során bekövetkező esetleges sérülésekért felelősséget nem tudunk vállalni.

  • Köszönjük az együttműködését és a megértését.

Adatvédelmi nyilatkozat

Személyes adatainak védelme fontos számunkra. Glanz Brother’s, 2120 Dunakeszi, Pallag u 13. Adószám: 59687065233, Cégjegyzékszám: 57735595. (a továbbiakban: Társaság) társaságban vállaljuk, hogy megvédjük az Ön személyes adatait.

Ebben a dokumentumban információkat talál arról, hogy miért, mikor, hogyan és milyen személyes adatokat dolgozunk fel a Társaságban. Megtalálja a kapcsolatfelvétel módját is, ha bármilyen kérdése merülne fel a személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatban.

Bizonyos körülmények között megváltoztathatjuk és frissíthetjük az adatvédelmi nyilatkozatot. Javasoljuk, a saját érdekében mindig ügyeljen arra, hogy naprakész információk álljanak a rendelkezésre.

Vállaljuk, hogy minden intézkedést megteszünk az Ön által megadott személyes adatokkal való visszaélés megakadályozása érdekében. Csak akkor dolgozzuk fel az Ön személyes adatait, ha a személyes adatok feldolgozása jogi címmel rendelkezik.

Milyen személyes adatokat dolgozunk fel?

A következő személyes adatokat dolgozzuk fel:

a)      az azonosító adatokat, amelyek az ügyfél esetében különösen a vezetéknevet és a keresztnevet jelentik;

b)      kapcsolattartási adatokat, amelyek olyan személyes adatokat jelentenek, amelyek lehetővé teszik számunkra a kapcsolatfelvételt, különös tekintettel az e-mail címre, a telefonszámra és a kapcsolattartási címre;

c)       a vásárlásokra vonatkozó adatokat, amelyek különösen az Ön által tőlünk megrendelt vagy megvásárolt árukra és szolgáltatásokra, a fizetésekre és a reklamációkra vonatkozó adatok.

Miért dolgozzuk fel a személyes adatokat, és mi jogosít fel erre?

Tevékenységünk részeként a személyes adatokat különféle célokra és mértékben dolgozzuk fel:

a)      az Ön beleegyezése nélkül a szerződés teljesítése, jogos érdekünk vagy jogi kötelezettség teljesítése miatt, vagy

b)      az Ön beleegyezésével.

Az, hogy milyen feldolgozást hajthatunk végre az Ön hozzájárulása nélkül, attól függ, hogy a feldolgozás milyen célra irányul.

Az érintett személy hozzájárulása

Az érintett személy hozzájárulása alapján a Társaság a személyes adatokat a következő célokból dolgozza fel:

Hűségprogram

A vásárlás után a vásárló csatlakozhat a hűségprogramhoz, ahol ennek a programnak a tagjaként különböző kedvezményekre jogosult a jövőbeni vásárlások és a programban való tagság egyéb előnyei miatt, például információkat kapnak az újdonságokról, a folyamatban lévő promóciókról és a fogyasztói versenyekről. Kártyát állítanak ki az ügyfél számára, amely megerősíti részvételét a hűségprogramban, miközben a kártya nem átruházható. A hűségprogramba való belépéskor az ügyfél szabad, konkrét, informált és egyértelmű hozzájárulást ad személyes adatainak e célú feldolgozásához a vezetéknév, keresztnév, e-mail cím tartományában. Maga a regisztráció kétlépcsős, és megköveteli a látogatótól, hogy erősítse meg e-mail címét az aktiválási e-mailben található linkre kattintva.

A beleegyezés az ügyfél hűségprogramban való tagsága alatt érvényes, és ez a hozzájárulás bármikor visszavonható – minden elküldött információ tartalmaz egy linket a hozzájárulás visszavonására. A hozzájárulás írásban is visszavonható a társaság székhelyének címére küldött levélben, telefonon a társaság forródrótján vagy e-mailben az gbcar@gbcar.hu címre küldött elektronikus levélben.

Az ügyfél személyes adatainak megadása és feldolgozása elengedhetetlen feltétele a vásárlói programban való tagságnak és a Társaság által nyújtott ügyfélelőnyöknek; amennyiben nem dolgozhatjuk fel a személyes adatait, az az ügyfélprogramban lévő tagság megszűnéséhez vezet.

Fogyasztói verseny

Abban az esetben, ha a Társaság által szervezett fogyasztói versenyre akkor kerül sor, amikor az ügyfél lebonyolítja a vásárlást, miután szabad, konkrét, informált és egyértelmű beleegyezését adta személyes adatainak a verseny megszervezése céljából történő feldolgozásához, az ügyfél részt vesz a versenyen. A személyes adatok között szerepel a vezetéknév, a keresztnév, az e-mail cím és a telefonszám, hogy kapcsolatba léphessünk a verseny nyerteseivel.

A hozzájárulás a verseny végéig érvényes. Az ügyfél korábban, írásban is visszavonhatja a hozzájárulást a társaság székhelyére küldött levélben. Ebben az esetben azonban nem lehet kapcsolatba lépni vele, ha nyer.

Az ügyfél dönthet úgy, hogy a verseny mellett belép a hűségprogramba is, ha még nem tagja annak. Döntése nem érinti a versenyen való részvételt.

Hírek küldése e-mailben (hírlevél, newsletter)

A hírlevélre való feliratkozáskor a Glanz Brother’s weboldal látogatója szabad, konkrét, informált és egyértelmű hozzájárulást ad a Társaság híreiről, a folyamatban lévő akciókról és fogyasztói versenyekről szóló információk elküldéséhez és a személyes adatainak e célból történő feldolgozásához a vezetéknév, keresztnév, e-mail cím tartományában. Maga a regisztráció kétlépcsős, és megköveteli, hogy a látogató megerősítse e-mail címét az aktiválási e-mailben található linkre kattintva.

A hozzájárulás 5 évig érvényes, vagy annak visszavonásáig, ami bármikor megtehető – minden elküldött hírlevél tartalmaz egy linket a hozzájárulás visszavonására. A hírlevélről való leiratkozásra írásban is lehetőség van a társaság székhelyére küldött levélben, telefonon a cég forródrótján vagy e-mailben az gbcar@gbcar.hu e-mail címre küldött levélben.

Feldolgozás a szerződés teljesítése alapján

Áru/szolgáltatás rendelése e-shopon keresztül

Az áruk/szolgáltatások e-shopon keresztül történő megrendelése esetén a Társaság az ügyfél személyes adatait egy adásvételi szerződés alapján dolgozza fel, amelynek megkötését az interneten keresztül hajtották végre (távúton kötött szerződés).

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév, a cím, a telefonszám és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a szerződés lejártát követően legfeljebb 10 évig dolgozzuk fel, a szabályszerű könyvelés és az adóbevallás teljesítése érdekében.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a szerződés tárgyának tényleges teljesítését.

A küldemény szállítása

Az áru leszállításának szükségessége esetén a Társaság az ügyfél személyes adatait az adásvételi szerződés alapján dolgozza fel, amelynek megkötését az interneten keresztül hajtották végre (távúton kötött szerződés).

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév, a cím, a telefonszám és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a szállítás kézbesítéséhez szükséges ideig dolgozzuk fel.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a szerződés tárgyának tényleges kézbesítését.

Reklamáció feldolgozása

Ha a vásárló panaszt tesz az árura vagy szolgáltatásra, a Társaság az adásvételi szerződés alapján dolgozza fel az ügyfél személyes adatait.

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév, a cím, a telefonszám és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a jótállási időszak alatt dolgozzuk fel – általában 2 évig, kivéve, ha másként állapodtak meg a jótállási időszakban vagy meghosszabbították azt.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják az adott reklamáció megoldását.

Jogos érdeken alapuló feldolgozás

Kamerarendszer

A Társaság telephelyén tett látogatása során a jogos érdekünk alapján (azaz az Ön beleegyezése nélkül) feldolgozhatjuk a felvételt a kamerarendszerből, amelyen Önt is rögzíthetjük, annak érdekében, hogy megvédjük saját és az Ön tulajdonát, valamint a Társaság és annak környéke körül mozgó személyeket, ami egyúttal jogos érdekünk is.

Erre a célra személyes adatokat legfeljebb 30 napig tárolunk. Önnek joga van kifogást emelni a feldolgozás ellen.

Az ügyféllel való kommunikáció

Ha tőlünk vásárol termékeket vagy szolgáltatásokat, akkor az Ön azonosító adatait és elérhetőségi adatait, valamint a vásárlásának adatait a belső nyilvántartásunk és ellenőrzésünk céljából, valamint a szolgáltatásaink javításának érdekében a jogos érdekünk alapján (az Ön beleegyezése nélkül) tároljuk. Ebben az esetben jogos érdekünk a nyújtott szolgáltatások minőségének javítása, az ügyfél tájékoztatása az adott e-shop új termékeiről és szolgáltatásairól az eladhatóság támogatása érdekében.

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév, a cím, a telefonszám és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a legutóbbi vásárlástól számított 2 évig dolgozzuk fel.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a marketingkommunikációt a meglévő ügyfelekkel. Önnek joga van kifogást emelni a jogos érdekünk alapján végzett efféle feldolgozás ellen.

Elhagyott kosár

Abban az esetben, ha Ön, mint regisztrált ügyfél, nem fejezte be a vásárlást, vagy nem fejezte be a fizetést, a Társaság figyelmeztető e-mailt küldhet Önnek a kosár tartalmával.

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a vásárlás befejezésétől számított legfeljebb 4 hétig dolgozzuk fel.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a marketingkommunikációt a meglévő ügyfelekkel. Önnek joga van kifogást emelni a jogos érdekünk alapján végzett efféle feldolgozás ellen.

Az ügyfél ünnepeinek követése 

Az ügyfél ünnepnapjainak nyomon követése esetén egy marketing tevékenységről van szó, amikor is a Társaság gratulációt, esetleg ajándékot küld Önnek az ünnepe alatt, például kedvezménykupon formájában.

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév, cím, az e-mail cím, a születési hónap és nap tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a legutóbbi vásárlástól számított legfeljebb 2 évig dolgozzuk fel.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a marketingkommunikációt a meglévő ügyfelekkel. Önnek joga van kifogást emelni a jogos érdekünk alapján végzett efféle feldolgozás ellen.

Újraaktiválás

Ha regisztrált ügyfélként már hosszabb ideje nem folytat tevékenységet az e-shopban, a Társaság azzal a szándékkal, hogy motiválja Önt az újabb vásárlásra, felveheti Önnel a kapcsolatot, vagy küldhet Önnek egy kódot a következő vásárlásra feljogosító kedvezménnyel.

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a legutóbbi vásárlástól számított legfeljebb 2 évig dolgozzuk fel.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a marketingkommunikációt a meglévő ügyfelekkel. Önnek joga van kifogást emelni a jogos érdekünk alapján végzett efféle feldolgozás ellen.

Szegmentálás

Az e-shopban vásárolt termékek alapján a Társaság információkat küldhet Önnek hasonló termékekről, mint amelyeket Ön vásárolt.

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a legutóbbi vásárlástól számított legfeljebb 2 évig dolgozzuk fel.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a marketingkommunikációt a meglévő ügyfelekkel. Önnek joga van kifogást emelni a jogos érdekünk alapján végzett efféle feldolgozás ellen.

Upselling

A kosár tartalma/esetleg az e-shopban korábban megvásárolt áruk alapján a megrendelés teljesítésekor (a fizetési folyamat során) láthatja a Társaság által további vásárláshoz ajánlott árukat.

Az ügyfél személyes adatait a vezetéknév, a keresztnév és az e-mail cím tartományában dolgozzuk fel.

Az adatokat a legutóbbi vásárlástól számított legfeljebb 2 évig dolgozzuk fel.

Ezen személyes adatok átvevői a közvetítői szerződés alapján más társaságok is lehetnek, amelyek biztosítják a marketingkommunikációt a meglévő ügyfelekkel. Önnek joga van kifogást emelni a jogos érdekünk alapján végzett efféle feldolgozás ellen.

Feldolgozás a jogi kötelezettségek teljesítése alapján

A Társaságnak eleget kell tennie bizonyos törvényi kötelezettségeknek. Ha éppen ezért dolgozzuk fel a személyes adatait, akkor nem kell megszereznünk az Ön beleegyezését az ilyen feldolgozáshoz. Ezen a jogalapon dolgozzuk fel az Ön azonosítási, kapcsolattartási és vásárlási adatait, különös tekintettel a következő törvényekre:

  • Tt. 250/2007. sz. fogyasztóvédelmi törvény a későbbi módosítások értelmében
  • Tt. 222/2004 sz. törvény a hozzáadott értékadóról a későbbi módosítások értelmében
  • Tt. 431/2002 sz. törvény a könyvelésről a későbbi módosítások értelmében

A személyes adatokat e célból 10 évig dolgozzuk fel.

Milyen jogai vannak a személyes adatok feldolgozásakor?

Ahogyan nekünk is vannak jogaink és kötelezettségeink az Ön személyes adatainak feldolgozása során, úgy Önnek is vannak bizonyos jogai személyes adatainak feldolgozása során. Ezek a jogok a következők:

Hozzáférési jog

Lényegében joga van tudni, hogy milyen adatokat dolgozunk fel Önről, milyen célból, meddig, honnan szerezzük meg a személyes adatait, kinek adjuk el, kik dolgozzák fel rajtunk kívül és milyen további jogai vannak a személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatban. Mindezt megtudhatja ebben a dokumentumban. Ha azonban nem biztos abban, hogy mely személyes adatokat dolgozunk fel Önről, akkor megkérhet minket annak megerősítésére, hogy az Önre vonatkozó személyes adatokat feldolgozzuk-e vagy sem, amennyiben igen, akkor joga van hozzáférni ezekhez a személyes adatokhoz. A hozzáférési jog részeként kérheti tőlünk a feldolgozott személyes adatok másolatát, míg az első példányt ingyenesen, a következő példányt pedig díj ellenében biztosítjuk.

A helyesbítés joga

Ha úgy találja, hogy az Önről feldolgozott személyes adatok pontatlanok vagy hiányosak, akkor jogában áll, hogy azokat indokolatlan késedelem nélkül kijavítsuk vagy kiegészítsük.

Törlési jog

Bizonyos esetekben joga van személyes adatainak törlésére. Indokolatlan késedelem nélkül töröljük a személyes adatait, ha a következő okok bármelyike teljesül:

  • már nincs szükségünk az Ön személyes adataira azokra a célokra, amelyekre azokat feldolgoztuk;
  • visszavonja hozzájárulását a személyes adatok feldolgozásához, amelyek olyan adatok, amelyek feldolgozásához az Ön beleegyezése szükséges, és ugyanakkor nincs más okunk arra, hogy ezeket az adatokat továbbra is feldolgozzuk;

  • élni fog azzal a jogával, hogy kifogást emeljen a személyes adatok felldolgozása ellen, amelyeket jogos érdekeink alapján dolgozunk fel, és azt tapasztaljuk, hogy már nincsenek olyan jogos érdekeink, amelyek indokolttá tennék az ilyen feldolgozást.
  • úgy gondolja, hogy a személyes adatok általunk végzett feldolgozása már nem felel meg az általánosan kötelező előírásoknak.

De kérjük, ne feledje, hogy ha az egyik okról is legyen szó, az nem azt jelenti, hogy azonnal töröljük az összes személyes adatot. Ez a jog nem érvényes, ha személyes adatainak feldolgozása továbbra is szükséges jogi kötelezettségünk teljesítéséhez, illetve jogi igényeink megállapításához, érvényesítéséhez vagy védelméhez.

A feldolgozás korlátozásának joga

Bizonyos esetekben a törléshez való jog mellett gyakorolhatja a személyes adatok feldolgozásának korlátozására vonatkozó jogot is. Ez a jog bizonyos esetekben lehetővé teszi, hogy kérje személyes adatainak megjelölését, és hogy ezen adatokon ne végezzenek további feldolgozási műveleteket – ebben az esetben azonban nem örökre (mint a törlési jog esetében), hanem korlátozott ideig.

Átruházási jog

Önnek joga van megszerezni tőlünk minden olyan személyes adatot, amelyet Ön a rendelkezésünkre bocsátott, és amelyet az Ön beleegyezése és a szerződés teljesítése alapján dolgozunk fel. Személyes adatait strukturált, általánosan használt és géppel olvasható formátumban juttatjuk el Önhöz. Annak érdekében, hogy az Ön kérésére könnyen továbbíthassunk adatokat, csak elektronikus adatbázisunkban, automatikusan feldolgozható adatokról lehet szó.

A feldolgozással szembeni kifogás joga

Önnek joga van kifogást emelni a személyes adatok feldolgozása ellen, amely jogos érdekünkben történik. A marketing tevékenységeket illetően további feltételek nélkül leállítjuk az Ön személyes adatainak feldolgozását; más esetekben ezt akkor tesszük meg, ha nem lesz más kényszerítő és feljogosító okunk az efféle feldolgozás folytatására.

Panasz benyújtásához való jog

Jogainak fenti módon történő gyakorlása nem érinti az illetékes hatósághoz benyújtott panaszt. Ön gyakorolhatja ezt a jogot, különösen abban az esetben, ha úgy gondolja, hogy az Ön személyes adatait illetéktelenül vagy az általánosan kötelező jogi előírásokkal ellentétesen kezeljük. Panaszt nyújthat be a személyes adatok általunk végzett feldolgozása ellen az Adatvédelmi Hatóságnál.

Hogyan lehetséges az egyes jogok gyakorlása?

Az Ön személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos minden kérdésben, legyen szó információkérésről, jog gyakorlásáról, panasztételről vagy bármilyen más jellegű kérelemről, kapcsolatba léphet a Társaság által felhatalmazott, adatvédelemért felelős személlyel.

Indokolatlan késedelem nélkül, de legfeljebb egy hónapon belül feldolgozzuk kérését. Kivételes esetekben, különösen az Ön kérésének összetettsége miatt, jogosultak vagyunk további két hónappal meghosszabbítani ezt az időszakot. Természetesen tájékoztatni fogjuk Önt egy ilyen lehetséges meghosszabbításról és annak indoklásáról.

A személyes adatok védelméért felelős személy

Azzal a felelős személlyel, aki rendelkezésére áll a személyes adatainak kezelésével kapcsolatos minden kérdésben, felveheti a kapcsolatot a gbcar@gbcar.hu e-mail címen.

 

Nyitvatartás

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

Email címünk

gbcar@gbcar.hu

Stúdiónk

Dunakeszi, Pallag u 13.